Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Opel Ampera με 42.900 ευρώ

Το Opel Ampera προτίθεται να δημιουργήσει μία εντελώς νέα κατηγορία στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Το πεντάθυρο, τετραθέσιο Ampera που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο χρονιά προσφέρει όλα τα οφέλη ενός ηλεκτρικού οχήματος, καταργώντας το άγχος της αυτονομίας. Η έκδοση παραγωγής του Ampera θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (3 – 13 Μαρτίου). Μέχρι σήμερα οι προ-παραγγελίες για το Ampera έχουν φτάσει περίπου τις 1.000 σε όλη την Ευρώπη, ενώ οι μισοί από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές είναι εταιρικοί πελάτες. Αντίθετα με άλλους κατασκευαστές, η Opel προσφέρει το Ampera στην ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη και συγκεκριμένα στα 42.900 ευρώ (λιανική τιμή πώλησης με ΦΠΑ). Επειδή τα επίπεδα εξοπλισμού θα ποικίλουν ανάλογα με την αγορά, οι τιμές σε κάθε χώρα μπορεί να διαφέρουν. Η πολιτική τιμολόγησης της Opel είναι σαφής καθώς παρατίθεται το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.
Η έκδοση παραγωγής του Opel Ampera δεν αποκλίνει από τους στόχους που τέθηκαν στη φάση εξέλιξης. Με ένα μοναδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προσφέρει ζωηρή επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία και όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το πεντάθυρο Ampera φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες και διαθέτει πλούσιο χώρο αποσκευών.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ κοντά στα αρχικά πρωτότυπα. Το Ampera έχει το DNA της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Opel – προεξέχουσα μάσκα, τολμηρό έμβλημα Opel και προκλητικούς προβολείς που θυμίζουν μπούμερανγκ. Κάθε στοιχείο του Ampera σχεδιάστηκε και μελετήθηκε για την απόδοσή του, ώστε το Ampera να γίνει ένα από τα πιο αεροδυναμικά και ενεργειακά αποδοτικά οχήματα της αγοράς. Στο εσωτερικό, το Ampera διαθέτει τον εξοπλισμό που αρμόζει σε ένα επαναστατικό όχημα, από ηχεία Bose μέχρι οθόνες αφής.
Το Opel Ampera θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη, κατάλληλο για καθημερινή οδήγηση. Αντίθετα με ένα συμβατικό ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας, το Ampera καταργεί το άγχος της αυτονομίας. Προσφέρει στους οδηγούς την αυτοπεποίθηση και την ξεγνοιασιά ότι μία άδεια μπαταρία δεν θα αποτελέσει εμπόδιο για το ταξίδι τους.
Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε περίπου τέσσερις ώρες μέσω τάσης 230 Volt  συνδέοντας το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου σε μία στάνταρ οικιακή ηλεκτρική πρίζα. Επειδή η μπαταρία φορτίζεται γρήγορα και εύκολα χωρίς χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός φόρτισης, εκτιμάται ότι τα περισσότερα Ampera θα κινούνται αποκλειστικά μέσω της μπαταρίας. Ανεξάρτητες έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 80% των Ευρωπαίων οδηγών διανύουν λιγότερο από 60 χλμ. την ημέρα, έτσι το Ampera εύκολα ικανοποιεί τις απαιτήσεις τους. Για τα πρώτα 40 - 80 χιλιόμετρα (ανάλογα με το έδαφος, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία), χρησιμοποιείται η ηλεκτρική ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh. Όσο κινείται με ηλεκτρισμό από τη μπαταρία, το Ampera δεν καταναλώνει καύσιμο ούτε εκπέμπει ρύπους. Στις περιπτώσεις που το ταξίδι είναι μεγαλύτερο, ο βενζινοκινητήρας/ γεννήτρια μπορεί να επεκτείνει τη συνολική αυτονομία πάνω από 500 χλμ. με γεμάτο ρεζερβουάρ. Με αυτή την πολύ αποδοτική τεχνολογία επέκτασης της αυτονομίας, το Ampera γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά σαν ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
Ο εξαιρετικά αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας 111 kW/150 hp παράγει ροπή 370 Nm από στάση. Επιταχύνει το Ampera από 0 στα 100 km/h σε περίπου εννέα δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 161 km/h.
Μέσω ενός μπουτόν “Drive Mode” στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει Normal, Sport, Mountain ή City mode. Αυτά τα προγράμματα βελτιστοποιούν τη διαχείριση ενέργειας σύμφωνα με τις επικρατούσες οδηγικές και οδικές συνθήκες.


Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

HONDA JAZZ HYBRID : Από 17.890 ευρώ

Το Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η νέα έκδοση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ένα παράλληλο υβριδικό όχημα διατίθεται σε πελάτες της κατηγορίας B. Το σημαντικό είναι ότι το Jazz Hybrid δεν χάνει τίποτα από την πρακτικότητα του συμβατικού μοντέλου, ενώ χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του συστήματος ΙΜΑ της Honda διατηρεί τα πολύ ευέλικτα καθίσματα  Magic Seats”.Το πακέτο μπαταριών του ΙΜΑ και η μονάδα ελέγχου ισχύος έχουν ενσωματωθεί κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος διατηρεί τη χωρητικότητά του ενώ τα “Magic Seats” αναδιπλώνονται με τον τρόπο που γνωρίζουμε από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα καθίσματα πέφτουν τελείως δημιουργώντας μία εκπληκτική χωρητικότητα 1320 λίτρων (μέτρηση μέχρι την οροφή), ενώ οι βάσεις τους αναδιπλώνονται κάθετα για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.  Νέο στοιχείο τόσο στη βενζινοηλεκτρική έκδοση όσο και στα συμβατικά Jazz είναι το πίσω κάθισμα που τώρα έχει δυνατότητα ανάκλισης, αυξάνοντας την ευελιξία για τους πίσω επιβάτες.
Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των Insight και CR-Z hybrid αντιπροσωπεύοντας μία αποδεδειγμένα αξιόπιστη  τεχνολογία. Μέσα από σχεδόν δύο δεκαετίες εξέλιξης και 10 χρόνια πωλήσεων, το σύστημα IMA έχει αποδειχτεί ευέλικτο και αξιόπιστο ενώ πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα που κυκλοφορούν έχουν το προνόμιο των χαμηλών εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου. Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα όπως το αποκλειστικό, υβριδικό ‘ξαδερφάκι’ του. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km παράγει το λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο. Σαν βενζινοηλεκτρικό υβριδικό μοντέλο, η νέα έκδοση έχει πολύ χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων υπερβαίνοντας τις απαιτήσεις της φορολογίας αυτοκινήτων. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης, για πρώτη φορά στην Ευρώπη
Το κιβώτιο CVT εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας τον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται σε “Dmode ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία “kickdown”, με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται σε “Smode προσφέρουν πλήρη μηχανικό έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα.
Οπτικά, το Jazz Hybrid διαφέρει από τα υπόλοιπα της σειράς Jazz έχοντας ανανεωμένους προβολείς με πλαίσιο σε chrome blue, διαφανή πίσω φώτα, νέα εμπρός μάσκα σε chrome blue, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και ένα διακοσμητικό από χρώμιο στην πίσω πόρτα. Το νέο υβριδικό θα διατίθεται σε μερικές από τις υπάρχουσες αποχρώσεις και στην αποκλειστική μεταλλική Lime Green.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα αποκτά φρέσκια εμφάνιση με πιο σκούρο μονόχρωμο ταμπλό που δημιουργεί έντονη αντίθεση με το μπλε φωτισμό των οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Το νέο υβριδικό διατίθεται επίσης με δερμάτινη επένδυση - για πρώτη φορά με μοντέλο Jazz στην Ευρώπη.
Το ταμπλό περιλαμβάνει μία λειτουργία Eco Assist, που χρησιμοποιεί το φωτισμό περιβάλλοντος του ταχύμετρου για να προτρέπει τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά. Η λειτουργία Eco Assist βοηθά τους οδηγούς να επιτυγχάνουν τη μέγιστη οικονομία από το αυτοκίνητό τους σε καθημερινές συνθήκες και προσφέρει πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για το πώς η χρήση των φρένων και του γκαζιού έχει επιπτώσεις στους λογαριασμούς καυσίμου και στο περιβάλλον. Διακοσμητικά στοιχεία όπως διακοσμητικά μαρσπιέ θυρών, διάφορα αυτοκόλλητα εσωτερικού και εξωτερικού, διακοσμητικά στις κολόνες B και εναλλακτικές ζάντες αλουμινίου εκφράζουν το προσωπικό γούστο του οδηγού. Σύστημα πλοήγησης Solid State Drive, hands-free Bluetooth® και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών είναι τεχνολογίες που αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης. Όλη η γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ διατίθεται για τους πελάτες που θέλουν να προσθέσουν ακόμα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και στυλ.
Στην Ελλάδα το Honda Jazz Hybrid θα ξεκινήσει να πωλέιται από τις αρχές Μαρτίου και θα είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.

COMFORT    €17,890
ELEGANCE   €18,900
EXCLUSIVE  €19,620

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

SKODA : Χρηματοδότηση και αυξημένα πριμ απόσυρσης

Ανακοινώθηκαν από την αντιπροσωπεία της Skoda τα ισχύοντα χρηματοδοτικά προγράμματα, καθώς και το αυξημένο πριμ απόσυρσης για όλα της τα μοντέλα. Αυτά έχουν ως εξής:
 
Fabia
25% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 60 δόσεις
10% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 48 δόσεις
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
FabiaReflex
25% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 60 δόσεις
10% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 48 δόσεις
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
Roomster
25% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 60 δόσεις
10% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 48 δόσεις
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
Yeti
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
OctaviaTour
25% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 48 δόσεις
40% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 60 δόσεις
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
Octavia5
25% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 48 δόσεις
40% προκαταβολή, επιτόκιο 0%, εξόφληση σε 60 δόσεις
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
Superb
0% προκαταβολή, επιτόκιο 5,9%, εξόφληση σε 84 δόσεις
 
Πριμ απόσυρσης
Fabia: 1.200–1.600 ευρώ
Fabia Reflex: 1.200–1.600 ευρώ
Roomster: 1.300–1.700 ευρώ
Yeti: 1.300–3.200 ευρώ
Octavia Tour Limo: 2.200–3.000 ευρώ
Octavia 5 Limo: 1.400–3.200 ευρώ
Octavia 5 Combi: 1.400–3.300 ευρώ
Superb: 1.600–3.800 ευρώ
Superb Combi: 1.900–3.800 ευρώ
 
Πηγή : 4troxoi.gr

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

VW GOLF 1,2 TSI 85 PS με 15.590 ευρώ

Η Kosmocar - Volkswagen ανακοινώνει την έναρξη της διάθεσης του νέου κινητήρα 1.2 TSI 85ps στην γκάμα του Golf. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας TSI 1.200 κυβικών εκατοστών αποτελεί το πλέον πρόσφατο μέλος της οικογένειας των καινοτόμων κινητήρων TSI. Με απόδοση 85 ίππων συνδυάζει ιδανικά τη δύναμη TSI με το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης, εστιάζοντας στις νέες τάσεις και ανάγκες της αυτοκίνησης.
Με ροπή 160 Nm σε ένα φάσμα 1.500 – 3.500 σ.α.λ. και με μέγιστη ταχύτητα 178 χλμ/ώρα, ο νέος υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας επιταχύνει 0 – 100 σε 12,3 δευτερόλεπτα.
Το πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.
Το Volkswagen Golf TSI 85ps καταναλώνει μόλις 5,5 λίτρα / 100 χιλ. (μέση κατανάλωση) ενώ εκπέμποντας 129 gr CO2 / χλμ, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται στα 129€ ετησίως.
Με επιδόσεις που αντιστοιχούν σε βενζινοκινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού, ο νέος κινητήρας επιβεβαιώνει την τεχνολογική καινοτομία TSI με γνώμονα τόσο τις επιδόσεις όσο και την οικονομία χρήσης. Η λιανική τιμή διάθεσης του Golf 1.2 TSI 85PS είναι 15.950€ ενώ προαιρετικά διατίθεται και με κιβώτιο DSG7.

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ALFA ROMEO: Προνομιακές εκπτώσεις

H Alfa Romeo προχωρά σε μία εξαιρετική προσφορά σεβόμενη τα σημεία των καιρών: προσφέρει ειδικές προνομιακές εκπτώσεις σε επιλεγμένα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα της γκάμας της.
Η νέα online υπηρεσία της Alfa Romeo, τo Alfa Gain, σάς δίνει τη δυνατότητα να βρείτε συγκεκριμένα μοντέλα της μάρκας σε εξαιρετικές τιμές. Στη διάθεσή σας βρίσκεται ένας περιορισμένος αριθμός καινούριων αυτοκινήτων με πλούσιο extra εξοπλισμό σε τιμές που αναμφισβήτητα αποτελούν ευκαιρία.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφθείτε την υπηρεσία Alfa Gain στο site της Alfa Romeo και να ενημερωθείτε για τα διαθέσιμα οχήματα, τις προνομιακές τιμές και τις δυνατότητες χρηματοδότησης. Στη συνέχεια επικοινωνείτε με τον επίσημο διανομέα του δικτύου της Alfa Romeo που εσείς προτιμάτε και ενημερώνεστε για τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει.
Η λίστα των διαθέσιμων αυτοκινήτων του Alfa Gain ανανεώνεται συστηματικά με νέα αυτοκίνητα που βρίσκονται στο στοκ της Alfa Romeo και αποτελούν πραγματικές ευκαιρίες αγοράς.
* Οι τιμές των αυτοκινήτων που εμφανίζονται στο Alfa Gain δεν περιλαμβάνουν έξοδα μεταφοράς- προετοιμασίας, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας, ενδεχόμενο φόρο πολυτελείας.
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Toyota: Από 16.100 € το Verso-S

Άρχισε να διατίθεται στην ελληνική αγορά το μικρό πολυχρηστικό που με μήκος κάτω από τέσσερα μέτρα (3,99 μ.) φιλοδοξεί να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της κατηγορίας του. H τιμή ξεκινά από 16.100 €. Διατίθεται αποκλειστικά με κινητήρα 1,33 λίτρων και 99 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και υπόσχεται ευελιξία για το Verso-S, καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 13,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα. Το MPV της Toyota δικαιολογεί την πολυχρηστικότητά του με το σύστημα Easy Flat, που αναλαμβάνει με το πάτημα ενός κουμπιού να ρίξει τα πίσω καθίσματα δημιουργώντας έναν μεγάλο επίπεδο όγκο φόρτωσης. Το σύστημα αυτό διατίθεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του Verso-S, όπως και οι 7 αερόσακοι, το ABS, το A/C και το ηχοσύστημα

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

MAHINDRA GOA PICK UP M-HAWK με 14.990 ευρώ

Η AGRIPAN SA, μια εταιρεία του Ομίλου εταιρειών Κοντέλλης - Παντελεημονίτης που ιδρύθηκε το 1919, πραγματοποιεί νέες πρωτοβουλίες απόσυρσης παλαιών οχημάτων με όφελος έως 3000€. Προσφέρει την δυνατότητα σε όσους αποσύρουν ή έχουν αποσύρει από 1η Ιανουαρίου, 2010, ένα παλαιό τους όχημα (επιβατικό, επαγγελματικό ανεξαρτήτως τύπου, μηχανές από 51 cc, και γεωργικούς ελκυστήρες όλων των τύπων) να αποκτήσουν το Mahindra Goa Pick-Up m-Hawk, σε προνομικαή τιμή.
Τα  Mahindra Goa Pick-Up m-Hawk,  εισάγονται και διανέμονται στην χώρα μας, αποκλειστικά από την εταιρεία AGRIPAN ΑΕ. Προσφέρονται σε μονοκάμπινα (SC)  και τετράθυρα διπλοκάμπινα (DC) σε εκδόσεις 4x2 και 4x4, καθώς και σε καμπίνα/σασί 4χ4.
Το μικτό φορτίο είναι 3150 κιλά και το ωφέλιμο έως 1130 κιλά στα διπλοκάμπινα και έως 1190 κιλά στα μονοκάμπινα. Η καρότσα έχει το μεγαλύτερο βάθος στη κατηγορία των pick up 550 mm και δέχεται τον μεγαλύτερο όγκο φορτίου.

Τέλη Φεβρουαρίου ξεκινά η απόσυρση

Σημαντικές μειώσεις των τιμών των ΙΧ αυτοκινήτων επιφέρει το πρόγραμμα απόσυρσης και μείωσης της φορολόγησης που ανακοινώθηκε έστω και καθυστερημένα.
Η «παγωμένη» αγορά αυτοκινήτου αναμένεται να πάρει... εμπρός για τα καλά, καθώς από τα τέλη του 2010 πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν αναβάλει την αγορά ενός ΙΧ, προκειμένου να επωφεληθούν των μειώσεων των τιμών.
Σύμφωνα με τους επίσημους τιμοκαταλόγους των εισαγωγικών εταιρειών, τα οφέλη στον υποψήφιο αγοραστή για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης ξεκινούν από τα 960 ευρώ και για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό κυμαίνονται μεταξύ των 2.000 και 4.000 ευρώ.

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απόσυρσης πολύ συνοπτικά προβλέπει τη μείωση των τελών ταξινόμησης από 50-100% στα καινούργια ΙΧ, υπό την προϋπόθεση της απόσυρσης αυτοκινήτου ηλικίας 12 ετών και πλέον (πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως 31/12/1998), όπως και την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας και θα έχει ισχύ έως 31 Δεκεμβρίου 2011.
Ειδικότερα:
  • Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% για αυτοκίνητα με κυβισμό μέχρι 900 κ.εκ., εφόσον η φορολογητέα αξία τους δεν ξεπερνά τα 6.000 ευρώ.
  • Μείωση του τέλους ταξινόμησης 100% για αυτοκίνητα από 901 μέχρι και 1.400 κ.εκ. και φορολογητέας αξίας έως 8.000 ευρώ.
  • Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 65% (στο 8,5%) για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1.401 έως 1.600 κ. εκ. και για φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.
  • Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (στο 20%) για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1.601 μέχρι και 2.000 κ.εκ. και για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.
Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που η φορολογητέα αξία ενός ΙΧ είναι μεγαλύτερη των προαναφερθέντων ποσών, για το επιπλέον ποσό θα εισπράττεται ο προβλεπόμενος συντελεστής τέλους ταξινόμησης στο ακέραιο.
Προϋπόθεση για τη μείωση των τελών ταξινόμησης είναι η απόσυρση αυτοκινήτου παλαιάς τεχνολογίας, για το οποίο έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31/12/1998 και έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, όπως και τυχόν οφειλές τελών προηγούμενων ετών.
Οι εργοστασιακές τιμές στις οποίες στο εξής επιβάλλεται φόρος πολυτελείας αυξάνονται για τα καινούργια αυτοκίνητα. Ειδικότερα, για εργοστασιακή αξία έως τα 20.000 ευρώ δεν θα επιβάλλεται κανένας φόρος πολυτελείας.
Με συντελεστή 10% θα επιβαρύνεται ένα ΙΧ εργοστασιακής αξίας από 20.000 έως 22.000 ευρώ (σήμερα 10% για αξία από 15.000 έως 20.000 ευρώ), με 30% για εργοστασιακή αξία μεταξύ 22.000 και 28.000 (από 20.000 έως 28.000 ευρώ), ενώ στην τρίτη κατηγορία, εργοστασιακής αξίας άνω των 28.000 ευρώ, δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή και θα επιβάλλεται φόρος πολυτελείας 40%.
Στα μεταχειρισμένα ΙΧ φόρος πολυτελείας της τάξης του 10% θα επιβάλλεται σε τιμή χονδρικής από 16.000 έως 17.000 ευρώ (από 11.000 έως 14.000 που ίσχυε) και 30% για αξία χονδρικής από 17.000 έως 19.000 ευρώ (από 14.000 έως 19.000 ευρώ), ενώ δεν υπάρχει αλλαγή σε τιμές άνω των 19.000 ευρώ, όπου ο συντελεστή 40% εξακολουθεί να υφίσταται.
ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ
Μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου μπαίνει σε ισχύ η απόσυρση
Θα τεθεί σε ισχύ το αργότερο εντός δεκαημέρου, δηλαδή μέχρι 21 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Οικονομικών, Δημήτρη Κουσελά, η κοινή υπουργική απόφαση περιλαμβάνει τη διαδικασία που κάθε πολίτης θα ακολουθεί για να αποσύρει το αυτοκίνητο.
Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την υποχρέωση όσων αποσύρουν να περνούν από πιστοποιημένες εταιρείες αποσύρσεων, το υπουργείο Μεταφορών, τις εφορίες και το τελωνείο. Με το πιστοποιητικό απόσυρσης που θα πάρουν και θα το προσκομίσουν στην εφορία θα προχωρούν σε μείωση ή μηδενισμό του τέλους ταξινόμησης.
Τα αποσυρόμενα οχήματα πρέπει να είναι ηλικίας 12 ετών και παλαιότερα ?ε άδεια κυκλοφορίας έως τις 31 Δεκεμβρίου 1998, ενώ θα πρέπει να έχουν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας. Για την απόσυρση δίνεται ως κίνητρο η απαλλαγή από τα τέλη ταξινόμησης σε ποσοστό από 50% έως 100% ανάλογα ?ε τον κυβισμό του κινητήρα του νέου αυτοκινήτου και ?ε την προϋπόθεση ότι πληρούνται οι προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5.
Τα καινούργια επιβατικά ΙΧ μέχρι και 2.000 κ.ε. που αγοράζονται σε αντικατάσταση παλιών ΙΧ, τα οποία αποσύρονται, απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης, ως εξής:
  • Μέχρι 900 κ. ε. η απαλλαγή ισχύει 100% για φορολογητέα αξία μέχρι 6.000 ευρώ.
  • Από 901 μέχρι 1.400 απαλλαγή 100% για φορολογητέα αξία μέχρι 8.000 ευρώ.
  • Από 1.401 μέχρι 1.600 απαλλάσσονται από το 65% του τέλους και για φορολογητέα αξία μέχρι 11.000 ευρώ.
  • Από 1.601 μέχρι 2.000, απαλλάσσονται από 50% του τέλους και για φορολογητέα αξία μέχρι 14.000 ευρώ.
Φορολογητέα αξία είναι η εργοστασιακή τιμή του αυτοκινήτου συν τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα.
TΑ... ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ

Εκτός τα δεκαετή ΙΧ
Το πρώτο από τα παράλογα έχει να κάνει με την ηλικία των προς απόσυρση αυτοκινήτων που ορίζεται να ξεκινά από τα 12 έτη, την ώρα που θα μπορούσε κάλλιστα να περιλαμβάνει και αυτοκίνητα 10ετίας, για να μην πούμε και νεότερα.
Με περιβαλλοντικά κριτήρια, ουδόλως «καθαρότερο» είναι ένα αυτοκίνητο 10 ετών από ένα αντίστοιχο 12, αμφότερα ρυπαίνουν το ίδιο, αμφότερα είναι 99% σίγουρο ότι έχουν «ληγμένο» καταλύτη και ελλειπή συντήρηση. Ωστόσο η κυβέρνηση αποφάσισε να βάλει τον πήχη στα 12 χρόνια...
Το δεύτερο έχει να κάνει με τη διάταξη εκείνη που ορίζει ότι έστω και αν έχεις αποσύρει από την κυκλοφορία το «σαπάκι» το 2010, καταθέτοντας τις πινακίδες, αν θέλεις να υπαχθείς στο μέτρο της απόσυρσης πρέπει να ξαναπάρεις τις πινακίδες και βέβαια να πληρώσεις τα τέλη κυκλοφορίας του 2011. Ετσι, όμως, σε πάρα πολλές περιπτώσεις το τελικό οικονομικό όφελος συρρικνώνεται κατά πολύ, καθιστώντας στο τέλος την όλη διαδικασία έως και ασύμφορη.
Την ίδια στιγμή ορίζεται πως το προς απόσυρση όχημα πρέπει να κινείται με «ίδιες δυνάμεις» για να αποσυρθεί, αποκλείοντας έτσι για παράδειγμα κάποιον που έχει ένα παλιό τρακαρισμένο αυτοκίνητο (με πινακίδες και πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας), αλλά αρκούντως... σαράβαλο ώστε να χρειάζεται γερανό.
ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ

Κέρδος έως και 4.000 ευρώ
Σημαντικές μειώσεις από 960-4.000 ευρώ προκύπτουν στα μεσαία οικογενειακά ΙΧ αυτοκίνητα έπειτα από τη μείωση των τελών ταξινόμησης και την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας!
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, οι μειώσεις των τιμών των αυτοκινήτων που πληρούν τις πιο πάνω προδιαγραφές (εργοστασιακή αξία) υπολογίζονται κατά μέσο όρο στα 500 ευρώ για τα ΙΧ έως 900 κ.εκ., στα 960 ευρώ για τα ΙΧ με κυβισμό από 901-1.401 κ.εκ., στα 1.500 ευρώ για τα 1.401-1.600 κ.εκ. και τέλος, στα 2.000 ευρώ για τα 1.601-2.000 κ.εκ.
Επιπλέον, οφέλη αναμένεται να προκύψουν και από την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των αυτοκινήτων που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας και αφορούν ΙΧ της πολυτελούς κατηγορίας άνω των 1.800 κ.εκ. και με εργοστασιακή αξία έως 22.000 ευρώ. Εκεί οι υποψήφιοι αγοραστές θα δουν τις τιμές να πέφτουν από 2.000 έως και 4.000 ευρώ.
Αν στα παραπάνω οφέλη από τις μειώσεις φόρων προστεθούν και οι επιπλέον προσφορές που ήδη έχουν ανακοινώσει οι αντιπροσωπείες (συνήθως τα οφέλη της απόσυρσης ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν να αποσύρουν ΙΧ), τότε το περιβάλλον για τον υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου είναι κάτι περισσότερο από ευνοϊκό.
Πηγή: Wheels and Motors (www.wmotors.gr)

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΧ 2011: Πιο χαμηλά, πιο χαμηλά...

Ο κατήφορος συνεχίζεται για την αγορά αυτοκινήτου, καθώς τον πρώτο μήνα του 2011 ταξινομήθηκαν 9.747 νέα οχήματα, από 26.584 τον Ιανουάριο του προηγούμενου έτους, κάτι που σε ποσοστό μεταφράζεται σε μείωση 63,3%.
Στα επιμέρους στοιχεία τώρα, η Toyota βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων του Ιανουαρίου, με το Opel Corsa (φωτό)να προηγείται στα πιο δημοφιλή μοντέλα ακολουθούμενο από το Toyota Yaris και το Volkswagen Polo να συμπληρώνουν το… βάθρο για τις πωλήσεις του Ιανουαρίου του 2011. 
Όπως μπορείτε να δείτε και από μόνοι, οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους στα mini και super mini με τα μικρομεσαία Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf να αποτελούν την εξαίρεση στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλέστερων του Ιανουαρίου.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ
1.  Opel Corsa 647
2.    Toyota Yaris 610
3.  Volkswagen Polo 509
4.  Opel Astra 352
5.  Toyota Auris 344
6.    Ford Fiesta 322
7.  Hyundai i10 243
8.  Citroen C3 228
9.    Volkswagen Golf 227
10.  FIAT Panda 211

ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Toyota 1.417
2.  Opel 1.251
3.  Volkswagen 1.011
4.  Ford 555
5.    FIAT 520
6.  Nissan 508
7.    Hyundai 503
8.    Skoda 503
9.    Citroen 473
10.    Suzuki 365

Πηγή: Wheels and Motors (www.wmotors.gr)

Mitsubishi L200: Φορτώστε το….και φύγετε!

Η απόκτηση του σκληροτράχηλου επαγγελματικού εργαλείου Mitsubishi L200 γίνεται τώρα πιο δελεαστική με το «Ολοκληρωμένο Πακέτο Επαγγελματία – Mitsubishi Motors», που προσφέρει η Ιάσων Α.Ε.Β.Ε - Επίσημος Εισαγωγέας Διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα, με το οποίο ο πελάτης με την αγορά ενός Mitsubishi L200, κερδίζει δώρο από τα Power Products της Honda αξίας σχεδόν €2,000 κι επιπλέον όφελος €2,500.
Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης αγοράζοντας το Mitsubishi L200, μπορεί παράλληλα να επιλέξει και να κάνει δική του εντελώς δωρεάν είτε μία φρέζα/σκαπτικό μοντέλο F560 αξίας €2,000 είτε μία γεννήτρια EU 20i GP3, αξίας €1,500 παίρνοντας το σύγχρονο pick up φορτωμένο κι έτοιμο για επαγγελματική δράση. Το συνολικό λοιπόν κέρδος για τον αγοραστή ανέρχεται στα €4,500.
Έτσι, το πρόσφατα ανανεωμένο Mitsubishi L200 με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα των 2,5l, ο οποίος προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή 178HP και 400Nm αντίστοιχα καθώς επίσης και τις αλλαγές που έχει υποστεί τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα των επιβατών, συνεχίζει την πετυχημένη του πορεία στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων.

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Opel Meriva: Δυνατό ξεκίνημα

Το 100.000ό νέο Opel Meriva πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Opel στη Zaragoza (Ισπανία) στις 31 Ιανουαρίου. Από τον Απρίλιο του 2010 που ξεκίνησε η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του επιτυχημένου μικρού πολυμορφικού της Opel, οι πωλήσεις του νέου Opel Meriva ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Αρχικά, η Opel σχεδίαζε την παραγωγή 50.000 μονάδων το χρόνο. Στην Ελλάδα με την άφιξή του στη χώρα τον Ιούνιο του 2010, το Meriva ξεκίνησε να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας του, όπως άλλωστε συνέβη σε όλη την Ευρώπη. Από τον Ιούνιο που λανσαρίστηκε στην χώρα, το μερίδιο του Meriva κυμαίνεται στο 11%, κατά μέσο.
Η Opel δημιούργησε ένα νέο τμήμα της αγοράς με το ευέλικτο και προσιτό πολυμορφικό όταν λανσάρισε την πρώτη γενιά Meriva το 2003. Η δεύτερη γενιά Meriva έχει αυξημένες διαστάσεις και κατατάσσεται μεταξύ μικρών πολυμορφικών και μικρομεσαίων μοντέλων.
Το Opel Meriva, πρωταθλητής ευελιξίας, λάνσαρε το καινοτόμο σύστημα των αντικριστά ανοιγόμενων πίσω θυρών FlexDoor για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα – πρωτιά στη βιομηχανία για κατασκευαστή μαζικής παραγωγής.
Η φιλοσοφία πίσω καθισμάτων FlexSpace του Meriva έγινε πιο διαισθητική και εύκολη στη χρήση. Περισσότερες λύσεις αποθήκευσης προσφέρει το FlexRail, το επαναστατικό αρθρωτό σύστημα που τοποθετείται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Τέλος, το μοναδικό FlexFix είναι ένα σύστημα σχάρας ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα, κατάλληλο για τη μεταφορά δύο ποδηλάτων.
Το Opel Meriva διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού και με μία ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel από 75 μέχρι 140 HP. Όπως σε όλα τα μοντέλα της, η Opel προσφέρει ολοκληρωμένο εξοπλισμό ασφαλείας με συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας όπως ESP, αερόσακους εμπρόσθιους (ο αερόσακος συνοδηγού απενεργοποιείται), πλευρικούς και οροφής, υπενθύμιση πρόσδεσης εμπρός ζωνών ασφαλείας, Σύστημα Αποσπώμενων Πεντάλ PRS, βάσεις ISOFIX για παιδικά καθίσματα ή ζώνες με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου που αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό σε όλη την προϊοντική γκάμα.

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Από 18.670 ευρώ το νέο Ford C-Max

Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford οι επίσημες τιμές πώλησης στη χώρα μας του νέου C-Max σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις αμαξωμάτων αλλά και κινητήρων.
 Στη χώρα μας διατίθεται και επίσημα πλέον το νέο C-Max, το νέο μικρομεσαίο MPV μοντέλο της Ford, το οποίο προσφέρεται τόσο σε 5θέσια έκδοση όσο και στη μεγαλύτερη 7θέσια (βλ. Grand C-Max). Η πρώτη κινείται από δύο διαφορετικές παραλλαγές του γνωστού 1,6 ατμοσφαιρικού κινητήρα της Ford, που για την περίσταση αποδίδουν 105 και 125 ίππους, καθώς και από το αντίστοιχο σε χωρητικότητα μηχανικό σύνολο της νέας γενιάς κινητήριων συνόλων EcoBoost της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή 150 ή 182 ίππους. Το νέο Grand C-Max φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό του όλα τα παραπάνω μηχανικά σύνολο πλην του «βασικού» 1.600αρη των 105 ίππων. Αμφότερα τα νέα C-Max πάντως, για όσους τυχερούς εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, είναι διαθέσιμα με τρεις εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, έναν στα 1,6 λίτρα, που αποδίδει ισχύ 115 ίππων και δύο στα 2,0 λίτρα, με απόδοση 140 και 163 ίππων.
Όσον αφορά στα επίπεδα εξοπλισμού, τα νέα C-Max και Grand C-Max διατίθενται στις εκδόσεις Ambiente, Trend και Titanium. Όλες είναι εφοδιασμένες μεταξύ άλλων με έξι αερόσακους, ABS, ESP, αιρ κοντίσιον (πλην της βασικής Ambiente, όπου η χρέωσή του είναι 600 ευρώ, ενώ οι Titanium διαθέτουν αυτόματο διζωνικό κλιματισμό) και ζάντες ελαφρού κράματος (εξαίρεση εδώ αποτελεί και πάλι η βασική έκδοση Ambiente).
Πηγή: 4troxoi.gr

Από 9.780 ευρώ το νέο Nissan Micra

Με μια παράδοση σχεδόν 30 ετών – και με περισσότερες από 5,65 εκατομμύρια πωλήσεις –  το  MICRA είναι ένα μοντέλο ορόσημο για τη Nissan. Το πολυαναμενόμενο νέο MICRA, αποτελεί  τη συνέχεια ενός θρύλου άρρηκτα συνδεδεμένου   με την ιστορία της μάρκας. Συγκεκριμένα, το νέο MICRA αποτελεί την 4η γενιά του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου με αυτό το όνομα.

 Είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που χρησιμοποιεί την νέα πλατφόρμα-V που σημαίνει ευμετάβλητη. Η πλατφόρμα V είναι ένα από τα σημεία κλειδιά του και έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει βέλτιστη ακαμψία, για εξαιρετικά οδικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, σε συνδυασμό  με υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά και με το χαμηλότερο δυνατό βάρος, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Με τιμή που ξεκινά από 9.780 € (όπου συμπεριλαμβάνεται το όφελος της κρατικής απόσυρσης), το νέο ΜΙCRA διατίθεται σε 5-θυρο αμάξωμα και ενσωματώνει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες, οι οποίες επιτρέπουν στον οδηγό του να μειώσει το στρες στην καθημερινή οδήγηση των πόλεων.

Σχεδιαστικά, το συνολικό του σχήμα έχει πιο στρογγυλεμένες γραμμές από του προκατόχου του και πιο διακριτική σχεδίαση κατά μήκος των θυρών, ενώ η συνολική του φιλοσοφία αναδεικνύεται από μια πιο τονισμένη πίσω αεροτομή, η οποία είναι σαν προέκταση της οροφής.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις περιλαμβάνουν βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων     (80 hp) τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο (CVT) κιβώτιο ταχυτήτων.

Παράλληλα,  το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Motiva, Acenta και Techna) όπου μπορούν να συνδυαστούν κατά περίπτωση και με επιπλέον χαρακτηριστικά όπως :

Ø      Πακέτο “CON” το οποίο περιλαμβάνει οθόνη αφής  5’’, σύστημα πλοήγησης, USB, MP3 κ.α

Ø      Πακέτο “LOOK” το οποίο περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 15’’, σύστημα ελέγχου χώρου παρκαρίσματος (2 αισθητήρες εμπρός & 4 πίσω), προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδίου
Ø      Πακέτο “IVORYτο οποίο περιλαμβάνει εσωτερικό Ivory, εσωτερικά χερούλια θυρών τύπου νίκελ, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού

Ø      Πακέτο “ROOF το οποίο περιλαμβάνει γυάλινη ορόφη με κρύσταλλο προστασίας UV, σκιάδιο ηλιοπροστασίας οροφής

Ø      Πακέτο “PACK το οποίο περιλαμβάνει έξυπνο κλειδί, αυτόματη αναδίπλωση εξωτερικών καθρεπτών, μπουτόν  εκκίνησης κινητήρα


Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση όπου η αγορά του  νέου Nissan MICRA συνδυαστεί με την κρατική απόσυρση, οι πελάτες κατοχυρώνουν τις σημαντικές μειώσεις του Ε.Τ.Τ που ισχύουν για κάθε τύπο του νέου μοντέλου. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

FIAT και πετρελαιοκίνηση


Η σημαντική αύξηση της τιμής των καυσίμων και η αυξημένη βαρύτητα που δίνουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), η οποία στην Ελλάδα υλοποιείται με τη σύνδεση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας κάθε καινούργιου αυτοκινήτου με τις εκπομπές CO2, έχουν οδηγήσει σε μία αύξηση της αγοράς των αυτοκινήτων με κινητήρες diesel, παρ' όλο που η κυκλοφορία τους επιτρέπεται προς το παρόν μόνο εκτός των δύο μεγάλων πόλεων, Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Έτσι το 2010, η συνολική αγορά των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων (εκτός των ταξί) στην Ελλάδα έφτασε τις 4.300 μονάδες περίπου, ξεπερνώντας σε μερίδιο το 3%.
Κυρίαρχη θέση σ' αυτή την αγορά είχε η Fiat, που ήταν πρώτη σε πωλήσεις στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, με 630 μονάδες και μερίδιο αγοράς 14,6%. Επιπλέον στις μικρές κατηγορίες, A και B, κατέλαβε το 28%. Να σημειώσουμε ότι οι κατηγορίες Α και Β έχουν βαρύνουσα θέση στην ελληνική αγορά εφόσον αποτελούν μαζί το 40% περίπου της συνολικής αγοράς πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αποτέλεσαν το 7% των συνολικών πωλήσεων της Fiat, κάτι που αποτελεί μια φυσιολογική συνέπεια λόγω της μακρόχρονης εμπειρίας και τεχνογνωσίας της Fiat στην πετρελαιοκίνηση σε συνάρτηση με τις συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά καυσίμου. Στο πλαίσιο αυτό, η μάρκα, προσφέρει στην ελληνική αγορά μία ευρεία γκάμα πετρελαιοκίνητων μοντέλων (όλα προδιαγραφών Euro 5) τα οποία ταιριάζουν απόλυτα στις ελληνικές συνθήκες, όπου τον κύριο ρόλο παίζουν τα μικρά, οικονομικά αυτοκίνητα.
Το πιο πετυχημένο πετρελαιοκίνητο μοντέλο της Fiat στην ελληνική αγορά ήταν το Panda με τον κινητήρα 1.3 Multijet των 75 ίππων. Η κυριαρχία του στη μικρή κατηγορία φαίνεται από το γεγονός ότι σχεδόν 1 στα 2 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι Panda, ενώ στην ίδια κατηγορία διατίθεται και το πετρελαιοκίνητο 500 με τον Multijet 2ης γενιάς με 95 ίππους. Η ενίσχυση της αγοράς των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρά τους περιορισμούς που θέτει η νομοθεσία στην κυκλοφορία τους στις δύο μεγάλες πόλεις, οφείλεται σε μια σειρά από πλεονεκτήματα που έχουν απέναντι στους βενζινοκινητήρες, τα οποία για πολλούς είναι αρκετά για να αντισταθμίσουν την υψηλότερη τιμή αγοράς των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων. Έτσι, οι κινητήρες diesel έχουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, σημαντικά υψηλότερη ροπή που αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές, χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα και χαμηλότερο κόστος συντήρησης (ειδικά στις σύγχρονες εκδόσεις με φίλτρο σωματιδίων, οι οποίες μάλιστα εξαλείφουν το μειονέκτημα αυξημένων εκπομπών σωματιδίων).