Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Citroën Diesel Now!

Η Citroën προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα των κινητήρων πετρελαίου, χωρίς όμως την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση που μέχρι σήμερα συνόδευε την απόκτηση τους.    

Η Citroën θεωρείται μια από τις πιο τεχνολογικά προοδευτικές και καινοτόμες αυτοκινητοβιομηχανίες και όχι άδικα. Με την ιστορία της να είναι γεμάτη από τη δημιουργία και κυρίως την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογικών λύσεων σε αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα για το κοινό. Από το 1933, χρονιά που πρώτη παρήγαγε σε ευρεία κλίμακα επιβατικό μοντέλο με κινητήρα diesel, μέχρι και σήμερα με την μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi και το επαναστατικό υβριδικό σύστημα Hybrid4, η Citroën κινείται σε κορυφαίο επίπεδο και στο πεδίο των κινητήρων Diesel, αλλά και των υβριδικών συστημάτων.
Ειδικότερα, η μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi που είναι διαθέσιμη στο σύνολο σχεδόν της γκάμας των επιβατικών αυτοκινήτων Citroën, συνδυάζει την υψηλή απόδοση των πετρελαιοκινητήρων HDi, με τη μειωμένη κατανάλωση -που φτάνει έως και το 45% σε σχέση με αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις- προσφέροντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας στα οποία συμβάλει και το εξελιγμένο Stop & Start 2ης γενιάς.
Τώρα για πρώτη φορά η Citroën κάνει την υψηλή τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων πιο προσιτή από ποτέ, προσφέροντας τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των μοντέλων της σε τιμές χαμηλότερες ακόμα και από εκείνες των αντίστοιχων βενζινοκίνητων. Με αυτό τον τρόπο οι αγοραστές μπορούν πλέον να αποκτήσουν αυτοκίνητα εφοδιασμένα με σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου, που εξασφαλίζουν εξαιρετική οικονομία κατά τη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να καταβάλουν το επιπλέον κόστος που συνεπαγόταν η παραδοσιακά υψηλότερη τιμή κτήσης σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Χάρη στην κορυφαία τεχνολογία που προσφέρει υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση, η Citroën πλέον ανατρέπει τα δεδομένα και στις τιμές καθιστώντας την απόκτηση ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου πιο συμφέρουσα από ποτέ.

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Συνεργασία LeasePlan - ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ

Πρωτοποριακή πρωτοβουλία με περιβαλλοντική ευαισθησία από τη LeasePlan που ενώνει τις δυνάμεις της με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ για βοήθεια σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης όπου απαιτείται άμεση προστασία των ζώων.  Η LeasePlan. παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της διαχείρισης εταιρικών στόλων, στηρίζει τη σημαντική προσπάθεια των Ομάδων Δράσης και Άμεσης Επέμβασης και Επικοινωνίας του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ, ενεργώντας άμεσα σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης και ατυχημάτων της άγριας πανίδας,  για τις περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, οι οποίες αποτελούν βιοτόπους της αρκούδας, του λύκου και άλλων ειδών της άγριας ζωής των ορεινών περιοχών της χώρας. Έτσι, η LeasePlan παραχώρησε  δύο αυτοκίνητα τετρακίνησης SUZUKI SX4, 1600 cc, για ένα χρόνο, προκειμένου να συμβάλει στην ασφάλεια των ζώων. Η δράση έρχεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα GreenPlan της LeasePlan,  και αποτελεί μία συνιστώσα των ευρύτερων ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, της εταιρείας. ΗLeasePan, συμβάλλοντας στο ουσιαστικό έργο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ, συνεισφέρει στην προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος, έχοντας σαν στόχο την προστασία της απειλούμενης πανίδας της χώρας μας.   Ο κ. Γιώργος Φωκάς Εμπορικός Διευθυντής της LeasePlan Hellas, δήλωσε σχετικά με τη δράση:   «Η απόφαση στήριξης της  ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ αποτελεί για εμάς μία από τις ουσιαστικότερες επενδύσεις στο τομέα δράσης Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας. H LeasePlanπροχώρησε στη χορηγία 2 οχημάτων, προκειμένου να συμβάλει στο έργο της Ομάδας Δράσης της Οργάνωσης, για τη διόρθωση των στρεβλώσεων που έχει υποστεί το περιβάλλον. Δεσμευόμαστε στο πλαίσιο του προγράμματος GreenPlan να παραμείνουμε προσηλωμένοι στο όραμα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και να συνεισφέρουμε από την πλευρά μας  στην διατήρηση της ισορροπίας του φυσικού περιβάλλοντος.»   Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ ιδρύθηκε το 1992, με στόχο να τερματίσει το φαινόμενο της αρκούδας-χορεύτριας. Σήμερα, λειτουργεί δύο πρότυπα καταφύγια άγριας ζωής για την αρκούδα στο Νυμφαίο και για τον λύκο στην Αγραπιδιά Φλώρινας, ενώ η οργάνωση εργάζεται ευρύτερα για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και τη διαχείριση του περιβάλλοντος στους ορεινούς όγκους της Ελλάδας και των Βαλκανίων. Αντίστοιχα, η Ομάδα Πεδίου του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ στοχεύει στην μελέτη της βιολογίας και οικολογίας των ειδών, ενώ, παράλληλα, φροντίζει για την ενημέρωση των κατοίκων των ορεινών περιοχών ώστε να επιτευχθεί η αρμονική συνύπαρξη ανθρώπου και άγριας ζωής. 

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Mitsubishi Colt Inspire με 11.790 ευρώ

Mια πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση με την ονομασία Inspire προστέθηκε στη γκάμα του Colt. To μικρό Mitsubishi στην εν λόγω έκδοση με πλούσιο εξοπλισμό και μοτέρ 1,3 λίτρων – 95 ίππων μπορεί να αποκτηθεί με 11.790 ευρώ. Στα δυνατά «σημεία» της έκδοσης συγκαταλέγεται και το σύστημα Automatic Stop & Go (AS&G) του κινητήρα για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και μειωμένα CO2 (119 γρ./χλμ.). Το 5θυρο Colt Inspire διαθέτει, σε σχέση με τη βασική έκδοση Inform, επιπλέον αισθητήρες βροχής-φώτων και απόστασης, cruise control, προβολείς ομίχλης, χρωμιομένη μάσκα, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, σκούρα πίσω τζάμια, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, εργοστασιακό ράδιο CD με MP3 και τεχνολογία AS&G.
Tέλος, σημειώστε πως το Colt Inspire διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στην τιμή των 12.690 ευρώ.

Στα 800,000 οχήματα οι πωλήσεις των υβριδικών Honda

Ξεπέρασαν τις 800.000 μονάδες παγκοσμίως οι πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της Honda μέχρι το Δεκέμβριο του 2011. Ο αριθμός-ορόσημο επιτεύχθηκε 12 χρόνια και 2 μήνες από την έναρξη πωλήσεων της πρώτης γενιάς του Honda Insight στην Ιαπωνία, το Νοέμβριο του 1999, που προσέφερε οικονομία καυσίμου 35km/liter*- την καλύτερη παγκοσμίως εκείνη την εποχή στην κατηγορία βενζινοκίνητων οχημάτων.
Η πρώτη γενιά των υβριδικών μοντέλων της Honda, (Insight, Civic Hybrid και Accord Hybrid) εφοδιάζονταν με το πρώτο, ελαφρύ και συμπαγές υβριδικό σύστημα IMA (Integrated Motor Assist). Πιο πρόσφατα, μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς Insight το 2009, η Honda κυκλοφόρησε συνολικά έξι νέα υβριδικά μοντέλα τα τρία τελευταία χρόνια, επεκτείνοντας έτσι τη γκάμα των υβριδικών οχημάτων και αυξάνοντας  τις πωλήσεις της. Οι ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων Honda για το 2011 ήταν περίπου 200.000 μονάδες (αύξηση 30% συγκριτικά με το 2010), και οι συνολικές υβριδικές πωλήσεις της Honda ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες. Στην Ιαπωνία, το ποσοστό υβριδικών οχημάτων ξεπέρασε το 45% όλων των νέων ταξινομήσεων Honda το Δεκέμβριο του 2011.
Σήμερα, η Honda διαθέτει επτά υβριδικά μοντέλα σε περίπου 50 χώρες σε όλο τον κόσμο. Επίσης, το  λανσάρισμα του ILX - του πρώτου μοντέλου Acura με υβριδικό σύστημα -  προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2012 στη Β. Αμερική.
Στο πλαίσιο του παγκόσμιου περιβαλλοντικού σλόγκαν "Blue Skies for Our Children", η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για μεγαλύτερη διείσδυση των υβριδικών οχημάτων στην αγορά με στόχο μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.



Η Ιστορία των Υβριδικών Μοντέλων Honda


Έτος
Μήνας / Μοντέλο που λανσαρίστηκε στην αγορά
Αθροιστικές Παγκόσμιες Πωλήσεων Υβριδικών Οχημάτων Honda
1999
Νοέμβριος: Πρώτη γενιά Insight

2001
Δεκέμβριος: Civic Hybrid

2004
Δεκέμβριος: Accord Hybrid (μόνο Β. Αμερική)

2005

Απρίλιος: 100.000 μονάδες
2007

Μάιος: 200.000 μονάδες
2009
Φεβρουάριος: Δεύτερη γενιά Insight
Αύγουστος: 400.000 μονάδες
2010
Φεβρουάριος: CR-Z
Οκτώβριος:
Fit Hybrid
Δεκέμβριος: 600.000 μονάδες
2011
Ιούνιος: Fit Shuttle Hybrid (μόνο Ιαπωνία)
Οκτώβριος: Freed Hybrid (μόνο Ιαπωνία)
Οκτώβριος: Freed Spike Hybrid (μόνο Ιαπωνία)
Δεκέμβριος: 800.000 μονάδες














Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Νέα Οικονομικά, Ισχυρά Μοντέλα LPG Επεκτείνουν την ecoFLEX Γκάμα της Opel

Νέα Οικονομικά, Ισχυρά Μοντέλα LPG Επεκτείνουν την ecoFLEX Γκάμα της Opel

To νέο Honda Jazz και με κιβώτιο ταχυτήτων CVT

Το σύστημα μετάδοσης CVT (Continious Variable Trasmission) της Honda , το οποίο είχε αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές στην πρώτη γενιά του Jazz κυρίως εξαιτίας της ομαλίας διαδικασίας αλλαγής σχέσεων αλλά και της ευκολίας στην οδήγηση ξαναχρησιμοποιήθηκε από τους μηχανικού της Honda και στο νέο πολυμορφικό Jazz.

Οι μηχανικοί της Honda στην προσπάθεια τους να προσφέρουν ένα αυτόματο κιβώτιο που δεν θα επηρέαζε την κατανάλωση καυσίμου ή τις εκπομπές CO2 προχώρησαν στην παρουσίαση του νέου CVT με μετατροπέα ροπής. Ο μετατροπέας ροπής αντικατέστησε το συμπλέκτη εκκίνησης  (starting clutch) της προηγούμενης μονάδας CVT, βελτιώνοντας την ευελιξία στο παρκάρισμα και την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο. Έτσι οι οδηγοί απολαμβάνουν την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου, χωρίς αυτό να έχει περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Το νέο Jazz CVT είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου από την Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημο Εισαγωγέα-Διανομέα της Honda στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη σε δύο εκδόσεις: COMFORT CVT  με €15,950* και ELEGANCE CVT με €17,050*.  **Σημείωση:οι τιμές περιλαμβάνουν όφελος €500 που ισχύει για όλες τις εκδόσεις Jazz

Ο εξοπλισμός των δύο εκδόσεων περιλαμαβένει:

COMFORT CVT: 8 αερόσακους – VSA - ISOFIX - Εμπρός ενεργά προσκέφαλα - Magic seats - Προβολείς ομίχλης - Ηλεκτρικούς θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες - ζάντες αλουμινίου15’’- Αυτόματο κλιματισμό - Εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα - Creeping control system - CD/MPE+AUX - 4 ηχεία-USB  υποδοχή

Επιπλέον η έκδοση ELEGANCE CVT περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 16΄΄ - Συναγερμό - Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή - Μπροστινό αυτόματο υαλοκαθαριστήρα με αισθητήρα βροχής - Cruise Control - Δερμάτινο τιμόνι - Αυτόματα φώτα - Ντουλαπάκι συνοδηγού με ψυγείο - +2 tweeters


Σύστημα μετάδοσης / κινητήρας

Το νέο κιβώτιο CVT του νέου Jazz διαθέτει ένα σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα - Creeping control system, αποτελούμενο από ένα αισθητήρα κλίσης ο οποίος βοηθά το κιβώτιο να αποφασίζει πότε το αυτοκίνητο πρέπει να κυλήσει προς τα εμπρός και πότε δεν πρέπει, βοηθώντας έτσι τον οδηγό να διατηρεί το μέγιστο έλεγχο.

Το κιβώτιο CVT εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται σε “D” mode ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία “kickdown”, με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του όταν τα χειριστήρια του τιμονιού δεν χρησιμοποιούνται για περισσότερο από δέκα δευτερόλεπτα. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται σε “S” mode προσφέρουν πλήρη μηχανικό έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα.

Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων CVT της Honda συνεργάζεται με τον τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων που προδφέρει υψηλές επιδόσεις και άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών. Ο κινητήρας του Jazz CVT αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm. Χαρακτηρίζεται για την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου αφού ο μικτός κύκλος είναι μόλις 5,4lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 125gr/km

i-VTEC

Το γνωστό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VTEC της Honda συμβάλλει στην επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ της απόδοσης και της ισχύος, και φέρει δύο κοκοράκια στις βαλβίδες εισαγωγής ανά κύλινδρο. Ανάλογα με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα, ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος προσδιορίζει ποιο προφίλ εκκέντρου θα χρησιμοποιείται και πώς ακριβώς θα λειτουργούν οι βαλβίδες εισαγωγής.
Η κυλινδροκεφαλή σχηματίζει μικρές γωνίες 30 μοιρών μεταξύ των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, συμβάλλοντας στο συνολικό, συμπαγές μέγεθος. Εκτός από την τεχνολογία VTEC του συστήματος των βαλβίδων, άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι το βελτιωμένο σχήμα του θαλάμου καύσης, ο ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού (drive-by-wire), μία συνθετική πολλαπλή εισαγωγής μεγάλου μήκους που συμβάλλει στην καλή παραγωγή ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και οι τεχνολογίες μείωσης τριβής.

Ο ηλεκτρονικός έλεγχος γκαζιού Drive-By-Wire (DBW) βελτιστοποιεί το άνοιγμα της πεταλούδας όταν ο οδηγός πατάει γκάζι για ταχύ και ακριβή ψεκασμό καυσίμου, μεγιστοποιώντας έτσι την απόδοση.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας με καλή ροπή στις χαμηλές στροφές, ισχύ στις υψηλές στροφές και υψηλό επίπεδο απόδοσης καυσίμου.

Magic Seats

Το αυτοκίνητο διατηρεί τη γνώριμη πρακτικότητά του, η οποία απορρέει από την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου.  Αυτό έχει επιτρέψει στους μηχανικούς της Honda να χρησιμοποιήσουν τα καθίσμτα Magic Seats, που δίνουν τη δυνατότητα της εύκολης προσαρμογης της διαρύθμισης του εσωτερικού σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού.

Τα Magic Seats του Jazz αναδιπλώνονται στο πάτωμα, δημιουργώντας μία εντελώς επίπεδη και χαμηλού ύψους επιφάνεια φόρτωσης. Εναλλακτικά, οι βάσεις περιστρέφονται κατά 90 μοίρες για να αυξήσουν το ύψος από το πάτωμα μέχρι την οροφή επιτρέποντας τη μεταφορά ποικίλων αντικειμένων, από ποδήλατα μέχρι γλάστρες με φυτά. Τα πίσω καθίσματα έχουν δυνατότητα ανάκλισης κατά μερικές μοίρες, για να μπορούν οι πίσω επιβάτες να προσαρμόζουν την κλίση σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του Jazz το κατατάσσουν σταθερά στην κατηγορία Β hatchback, αλλά ο τεράστιος χώρος αποσκευών των 399 λίτρων (μαζί με τον υποδαπέδιο θάλαμο), που μπορεί μέσα σε δευτερόλεπτα να αυξηθεί σε 1320 λίτρα (χωρίς τον υποδαπέδιο θάλαμο) με την αναδίπλωση των καθισμάτων, αυξάνουν τη χωρητικότητα σε επίπεδα που υπερβαίνουν ακόμα και αρκετά μοντέλα C.

Ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας επιβατών και πεζών

Το Honda Jazz προσφέρει ασφάλεια 5 αστεριών σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης του Euro NCAP και έχει αξιολογηθεί ως ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης αποτελώντας σημείο αναφοράς για την κατηγορία των supermini,.

Πιο αναλυτικά το “πακέτο” παθητικής ασφάλειας του Jazz CVT περιλαμβάνει:

Vehicle Stability Assist

Το VSA (Vehicle Stability Assist) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό στη διατήρηση του ελέγχου στις στροφές, στην επιτάχυνση και στους ξαφνικούς ελιγμούς, φρενάροντας τους δεξιούς ή αριστερούς τροχούς, ανάλογα και ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα σύμφωνα με τις απαιτήσεις.

Advanced Compatibility Engineering (ACE)

Το Jazz έχει κατασκευαστεί γύρω από έναν κλωβό ασφαλείας, κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής σε ποσοστό 42%, που διαχέει την ενέργεια κρούσης.

Προϊόν εξέλιξης του κέντρου δοκιμών σύγκρουσης Tochigi η δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™), αποτελείται από πλαϊνά πλαίσια πολυγωνικής διατομής που απορροφούν ενέργεια που εκλύεται σε μία σύγκρουση. Η δομή της προσφέρει υποδειγματική ακαμψία, που βελτιώνει τη συμπεριφορά σε πλευρικές συγκρούσεις για να διασφαλίσει την ακεραιότητας της καμπίνας.

Προστασία Πεζών

Το Jazz CVT ενσωματώνει επίσης πολλές τεχνολογίες με στόχο την προστασία των πεζών. Τέτοια στοιχεία είναι: οι βάσεις των υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να αποσπώνται σε μία σύγκρουση, οι εμπρός βάσεις των φτερών και οι μεντεσέδες του καπό που απορροφούν την ενέργεια, καθώς επίσης και μία ελεύθερη περιοχή κάτω από το καπό που προσφέρει περισσότερο χώρο για παραμόρφωση.

Αερόσακοι και Ζώνες Ασφαλείας

Σε όλα τα μοντέλα οι δύο εμπρόσθιοι και πλευρικοί αερόσακοι συμπληρώνονται από πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλήρους μήκους, για προστασία των επιβατών μπροστά και πίσω. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας σε όλα τα καθίσματα, και οι εμπρός διαθέτουν περιοριστές φορτίου. Δύο βάσεις ISOFIX και στα δύο πίσω καθίσματα, μαζί με τα σημεία πρόσδεσης των ιμάντων στην πίσω οροφή διασφαλίζουν σωστή τοποθέτηση και παρέχουν ασφαλή σημεία έδρασης παιδικών καθισμάτων.

Ενεργά Προσκέφαλα

Το Jazz CVT εφοδιάζεται επίσης με ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού του αυχένα σε οπίσθιες συγκρούσεις. Καθώς ο επιβάτης πιέζεται στην πλάτη του καθίσματος, μία άκαμπτη πλάκα στο κάθισμα πιέζει ένα σύνδεσμο στο προσκέφαλο, ωθώντας το προς τα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να στηρίζει το κεφάλι.

Σύστημα διεύθυνσης με αναβαθμισμένη αίσθηση

Το Jazz εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά στο  μοντέλο, το σύστημα έχει αναβαθμιστεί πλήρως, με αποτέλεσμα να έχουν βελτιωθεί σημαντικά η πληροφόρηση (feedback) και η σταθερότητα για μία πιο άμεση αίσθηση και πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Αναβαθμισμένα φρένα

Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους μπροστά και πίσω, ενώ όλα τα μοντέλα Jazz εφοδιάζονται με ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης και brake assist, στον στάνταρ εξοπλισμό τους. Εμπρός και πίσω δισκόφρενα διασφαλίζουν ευστάθεια στο δρόμο, που αυξάνεται περισσότερο από τα συστήματα Anti-lock Braking System (ABS), Electronic Brake-force Distribution (EBD) και Emergency Brake Assist (EBA).

Πλαίσιο

Η ανάρτηση του Jazz έχει νέες ρυθμίσεις που αυξάνουν την οδηγική άνεση και βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Συμπληρώνοντας την οδηγική άνεση, το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης σε ευθεία πορεία και καλύτερη οδηγησιμότητα.


Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

TOYOTA HILUX 2012

Tο Toyota Hilux με την κληρονομιά της 40χρονης επιτυχημένης πορείας και με παγκόσμιες πωλήσεις άνω των 13 εκατομμυρίων οχημάτων, δίκαια διατηρεί τον τίτλο του παγκόσμιου ηγέτη στην ιστορία των pick-up διαθέτοντας σταθερά και αναλλοίωτα, μεταξύ άλλων, την απαράμιλλη ποιότητα και ανθεκτικότητά του, τις μοναδικές τεχνολογίες του και την αξεπέραστη εγγύηση Toyota.

Στην ελληνική αγορά, παραμένει επίσης επι σειρά δεκαετιών ο απόλυτος ηγέτης των pick up και βρίσκεται στην πρώτη θέση πωλήσεων (το 2011 στην ελληνική αγορά το Hilux κατέκτησε μερίδιο πωλήσεων 37,3%).

Παράλληλα με τις εξαιρετικές δυνατότητές του που το καθιστούν ως τον πλέον αξιόπιστο συνεργάτη στη δουλειά, το Toyota Hilux προσελκύει ολοένα περισσότερους οδηγούς με έντονες και απαιτητικές δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Το εντυπωσιακό και δυναμικό αμάξωμά του, ιδιαίτερα στις επιβλητικές εκδόσεις Εxtra & Double Cab, σε συνδυασμό με τους νέους, οικονομικότερους κινητήρες του, προδιαγραφών Euro 5, καθιερώνουν το Hilux ως «τον καλύτερο φίλο για τη δουλειά αλλά και για το «παιχνίδι». .

Δίκαια το πρώτο αυτοκίνητο όλων των εποχών, το οποιο πέρασε από τους Αρκτικούς ογκόπαγους  για να φτάσει στο Μαγνητικό Βόρειο Πόλο, αλλά και το απόλυτο εργαλείο του επαγγελματία καταναλωτή για σχεδόν μισό αιώνα παραμένει στη Νο1 θέση, σε Ελλάδα, Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.

Με το Hilux 2012, η Toyota λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση, εμπνευσμένη από τους τετρακίνητους θρύλους της Toyota Land Cruiser και RAV4, σε συνδυασμό με σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα,στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Εξωτερική σχεδίαση

Εξωτερικά, το Hilux 2012 είναι πλήρως ανασχεδιασμένο στο μπροστινό μέρος, από την κολόνα A και εμπρός, με νέα σχεδίαση μάσκας, γρίλιας και προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα με διπλές λάμπες αλογόνου και νέο καπώ που περιλαμβάνει μεγαλύτερο, κεντρικά τοποθετημένο αεραγωγό. Το εντυπωσιακό προφίλ του αναδεικνύεται με τους νέους εμπρός και πίσω θόλους φτερών, τις ανασχεδιασμένες ατσάλινες και αλουμινένιες ζάντες 15’’-16’’-17’’ και τους νέους εξωτερικούς καθρέπτες. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φώτα και ο στάνταρ ίσιος προφυλακτήρας αλλά και, για το «έμπειρο μάτι», η ελαφρώς μακρύτερη καρότσα σε όλους τους τύπους καμπίνας.




Εσωτερική σχεδίαση

Το εσωτερικό του Hilux 2012 είναι σημαντικά ανανεωμένο με ακόμη περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού που παραπέμπουν σε επιβατικό όχημα. Διάχυτη είναι η αναβαθμισμένη αντιληπτή ποιότητα καθώς και η εσωτερική αισθητική και αρμονία που έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά με την χρήση ομοιόμορφων, σκουρότερων αποχρώσεων, ποιοτικότερων υλικών και την προσθήκη ασημί λεπτομερειών σε διάφορα σημεία της καμπίνας.
.
Μέσα στην καμπίνα ξεχωρίζει η ανανεωμένη σχεδίαση του πάνω τμήματος του ταμπλό, όπου ένας νέος, οριζόντιος πίνακας οργάνων ενισχύει την αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας ενώ το ανανεωμένο σχεδιαστικά τιμόνι και τα νέα κεντρικά όργανα προσθέτουν ακόμη περισσότερη «φρεσκάδα»  Στο εσωτερικό φιλοξενείται και το Toyota Touch, μία προηγμένη μονάδα πολυμέσων, μοναδική στην κατηγορία, με έγχρωμη οθόνη αφής 6.1” και πληθώρα δυνατοτήτων για τον οδηγό, όπως ο έλεγχος του ηχοσυστήματος και των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, η συνδεσιμότητα με USB, Bluetooth και i-pod/mp3 players και, φυσικά, την προβολή της κάμερας οπισθοπορίας για εύκολο και ασφαλές παρκάρισμα.  .

Πληθώρα επιλογών για κάθε ανάγκη

Απόλυτα προσαρμοσμένο στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, το Hilux 2012 προσφέρει σαφή διαφοροποίηση μεταξύ σκληρού εργαλείου δουλειάς (‘workhorse’), οχήματος διπλής χρήσης (‘dual usage’) και αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου (‘leisure’), που αποτυπώνεται στα πέντε επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Comfort, Special Edition, Cruiser και Tornado.

Επιπλέον, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις τύπους αμαξώματος, δύο εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες, μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και μετάδοση 2WD ή 4WD, το δημοφιλέστερο pick-up στον κόσμο ικανοποιεί τώρα τις απαιτήσεις μιας ευρύτερης βάσης πελατών επαγγελματικών αυτοκινήτων και οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Βελτιωμένες επιδόσεις και αυξημένη οικονομία

Με την προσθήκη ενός Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαίου - Diesel Particulate Filter (DPF) και οι δύο κινητήρες 2.5 D-4D και 3.0 D-4D του Hilux 2012 πληρούν τις προδιαγραφές EURO 5, γεγονός που επιτρέπει πλέον τη χρήση τους και στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.

Με την εισαγωγή ενός υπερσυμπιεστή μεταβλητών πτερυγίων, τα μοντέλα Hilux 2012 2WD 2.5 D-4D ωφελούνται από την αύξηση της ισχύος και της ροπής  Συγκεκριμένα, ο κινητήρας παράγει τώρα ενισχυμένη ιπποδύναμη 144 hp (από 120 hp) στις 3600 rpm και ροπή 343 Nm (από 325Νμ) στις 2000 rpm. Παρά την αυξημένη ισχύ, η κατανάλωση μικτού κύκλου έχει μειωθεί κατά 1,0 l/100 km στα 7,3 l/100 km και οι εκπομπές CO2 έχουν κατέβει στα 191 g/km – μείωση 28 g/km, τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία!




Οι κινητήρες 4WD 2.5 και 3.0 D-4D, αντίστοιχα, έχουν διατηρήσει τις εντυπωσιακές επιδόσεις των 144hp-171hp ισχύος και των 343-360Νμ ροπής, αλλά επωφελούνται της σημαντικής μείωσης των επιπέδων κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Συγκεκριμένα, ο κινητήρας 3.0 D4D προσφέρει κατανάλωση μειωμένη κατά 0,6 λ/100χλμ (-7%) ενώ ο 2.5 D4D κατά 1.0 λ/100χλμ, μείωση που φτάνει το 12% και που αντιστοιχεί σε εξοικονόμηση 1.000€ για τον ιδιοκτήτη του σε μια τριετία (υπολογισμός που βασίζεται σε τιμή πετρελαίου στο 1,5€ και σε ετήσια χρήση 20.000 χλμ.)

Και στις δύο κατηγορίες κινητήρων, το νέο Hilux 2012 διατηρεί την πρωτιά με τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης στην αγορά!

Επιπλέον, οι εκδόσεις Hilux 2012 2WD εφοδιάζονται τώρα με το στιβαρότερο πλαίσιο των 4WD μοντέλων. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, άρα και τις off-road ικανότητες του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνει και την ικανότητα ρυμούλκησης των 2WD μοντέλων στους 2,5 t.

Σταθερές αξίες

Παράλληλα με την πληθώρα νέων χαρακτηριστικών που φέρει το νέο Hilux 2012, διατηρεί αναλλοίωτα μια σειρά μοναδικών στοιχείων που αποτελούν, σε μεγάλο βαθμό, τη βάση της αξεπέραστης ανθεκτικότητάς του και της θρυλικής του αξιοπιστίας. Ενδεικτικά, στοιχεία όπως:
  • το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας TOP (Toyota Outstanding Performance),
  • το σύστημα Έξυπνης Πέδησης LSPV,
  • τα συστήματα LSD-ADD-VSC-TRC-EBD-BA-ABS,
  • το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο που ενσωματώνει δύο τεχνολογίες που εφαρμόζονται στο Land Cruiser (τεχνητή νοημοσύνη για τον έλεγχο ταχυτήτων και πρόσθετη υποβοήθηση για κατέβασμα ταχυτήτων σε καθοδικό οδόστρωμα (Road Condition Support Control)
  • και φυσικά το ενισχυμένο σύστημα Cold Area Pack, προδιαγραφών Σκανδιναβικών χωρών,
«κληρονομούνται» και στο Hilux 2012 και εγγυώνται πως το Hilux θα σταθεί αντάξιο των αναγκών του οδηγού του, σε κάθε περίπτωση.
Όλα αυτά με την ανυπέρβλητη στάνταρ εγγύηση 6 ετών/ 180.000 χλμ της Toyota, αδιάψευστη απόδειξη της αξεπέραστης αντοχής του Hilux.

Συνοπτικά, αλλά και συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς Hilux, οι εκδόσεις του Hilux 2012 Extra & Double Cab σε ό,τι αφορά τις βασικές ανανεώσεις περιλαμβάνουν:

·        Εξελιγμένους κινητήρες diesel Euro 5 με αυξημένες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία, την κορυφαία σε κάθε κατηγορία! Εντυπωσιακή μείωση των επιπέδων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων σε όλα τα Extra/Double 4Χ4 (144hp και 171hp), που καθιερώνει με διαφορά το Hilux ως το οικονομικότερο pickup σε οποιαδήποτε κατηγορία ιπποδύναμης και τύπου καμπίνας.

·        Εντυπωσιακά ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση, μέσα από μία πλειάδα νέων στοιχείων, σχεδίων ζαντών αλλά και νέων χρωμάτων.

·        Αναβαθμισμένη αισθητική και ποιότητα εσωτερικού, με υλικά άψογης συναρμογής, ευρύχωρη αίσθηση, hi tech χαρακτήρα και ενισχυμένη χρωματική αρμονία.

·        Νέες προηγμένες τεχνολογίες και εξοπλιστικά στοιχεία άνεσης, λειτουργικότητας και ασφάλειας, όπως το μοναδικό στην κατηγορία Toyota Touch με κάμερα οπισθοπορίας.

·        Αναβαθμισμένη εξωτερική εμφάνιση των Hilux Extra Cab 4Χ2, με σχέδιο προφυλακτήρα, απόσταση από το έδαφος και γωνίες εισόδου-εξόδου-ράμπας όμοια με αυτά που διαθέτουν τα Hilux 4X4.

Το Hilux 2012 παράγεται στην Toyota Motor Thailand και Toyota South Africa Motors, διατίθεται σε 36 Ευρωπαϊκές χώρες, και σε περισσότερες από 135 σε όλο τον κόσμο.

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ UEFA EUROPA LEAGUE ΑΠΟ ΤΗ SEAT

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και ο ΠΑΟΚ είναι οι ελληνικές ομάδες που θα αγωνιστούν στη φάση των knock out αγώνων της UEFA Europa League στο δρόμο για το μεγάλο τελικό.

Το
Club SEAT δίνει για ακόμα μία φορά τη δυνατότητα στα μέλη του να διεκδικήσουν από 1 διπλό εισιτήριο για τους εντός έδρας αγώνες που θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012 και να υποστηρίξουν τις αγαπημένες τους ομάδες από το VIP lounge της SEAT, αποκλειστικού χορηγού της UEFA Europa League 2011-2012.
  • ΠΑΟΚ FC Vs. Udinese Calcio | 20:00 | Γήπεδο Τούμπας
  • Ολυμπιακός FC Vs. FC Rubin Kazan | 22:05 | Γήπεδο Καραϊσκάκη
Δήλωσε τώρα τη συμμετοχή σου στο www.clubseat.com.gr, επέλεξε τον αγώνα που θέλεις να παρακολουθήσεις και διεκδίκησε 1 διπλό VIP εισιτήριο.