Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

SEAT Ibiza 1.6 TDI 90hp με νέα μειωμένη τιμή 13.156€


 


 

Koρυφαία απόδοση και οικονομία

/ Χαμηλοί ρύποι και κόστος χρήσης

/ Πλήρης εξοπλισμός

 

Η κατηγορία των μικρο-μεσαίων αυτοκινήτων πόλης με κινητήρες πετρελαίου ενισχύεται με μια πολύ δυνατή valuefor money πρότασητο SEAT Ibiza 1.6 TDI 90hpη οποία απευθύνεται στον υποψήφιο αγοραστή που αναζητάει πέρα από την οικονομία και τις αναβαθμισμένες επιδόσεις.

 

Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.598κ.εκ. με τεχνολογίαcommon rail αποδίδει 90 ίππους και 230Νm μέγιστη ροπήμόλις από τις 1500 σ.α.λ. Οι εξαιρετικές επιδόσεις του συνδυάζονται με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου των 4,2λτ/100χλμ και με εκπομπές COμόλις 109 g/km, καθιστώντας το Ibiza 1.6 TDI 90hp ένα από τα πιο οικολογικά μοντέλα της κατηγορίας του, ενώ προσφέρεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων όσο και με αυτόματοDSG 7 σχέσεων.

 

Το Ibiza 1.6 ΤDΙ 90hp προσφέρεται στην πλήρη εξοπλιστική έκδοση Style, ενώ με την νέα εμπορική πολιτική της Τεχνοκάρ και με την προσφερόμενη έκπτωση των 1.950€διατίθεται σε τιμή πρόκλησημε μόλις €13.156 για το IbizaSC και με €13.524 για το Ιbiza 5θ (τιμές με προσφορά και απόσυρση).

 

Η χρέωση για όποιον αναζητά την άνεση του κιβώτιου DSGανέρχεται στα €1.388, ενώ με χρέωση μόλις €180 είναι διαθέσιμη και η έκδοση Style Plus που περιλμβάνει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα στη 5θυρη έκδοση ή αυτόματο κλιματισμό και φιμέ τζάμια στο SC.    

 

 


Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ένα ξεχωριστό διαφημιστικό σποτ από τη Volvo

 

•      Η Volvo Cars εγκαινιάζει την παγκόσμια συνεργασία της με τη Grey, τη νέα της διαφημιστική εταιρεία, με μία πραγματικά ξεχωριστή διαφήμιση

•      Το διαφημιστικό σποτ είναι για το Volvo XC60 και αυτό που το κάνει πραγματικά ιδιαίτερο είναι ότι εστιάζει περισσότερο στον άνθρωπο παρά στο ίδιο το αυτοκίνητο

•      Προβάλλεται τόσο στην τηλεόραση όσο και σε κινηματογραφικές αίθουσες

 

Η Volvo κυριολεκτικά «ταράζει τα νερά» με το καινούριο της διαφημιστικό σποτ, που με τίτλο Το Κύμα (The Swell), προβάλλεται αυτές τις μέρες όχι μόνο στους τηλεοπτικούς δέκτες αλλά και στη μεγάλη οθόνη, σε επιλεγμένες κινηματογραφικές αίθουσες. Ο λόγος είναι ότι αν και πρόκειται για διαφήμιση του Volvo XC60, του μεσαίου-μεγάλου SUV της σουηδικής μάρκας, εντούτοις το αυτοκίνητο δεν έχει το βασικό ρόλο αλλά περιορίζεται σε ένα γρήγορο «πέρασμα» στην αρχή της ταινίας, αφήνοντας ξεκάθαρα το ανθρώπινο στοιχείο να πρωταγωνιστήσει.

 

Σύμφωνα με τη Grey, τη νέα διαφημιστική εταιρεία της Volvo Cars, το συγκεκριμένο σποτ δείχνει και τη νέα κατεύθυνση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Volvo. Προβάλλονται αξίες με τις οποίες ταυτίζεται η μάρκα: φιλοδοξία, απλότητα, αυθεντικότητα και «σουηδικότητα», έτσι όπως αυτές αποτυπώνονται και στα μοντέλα της. Το φιλμ ξεφεύγει από την πεπατημένη των διαφημιστικών που δείχνουν γυαλιστερά αυτοκίνητα να ταξιδεύουν σε ανοικτούς αυτοκινητόδρομους με μουσική υπόκρουση απαλής ροκ μουσικής και επικεντρώνεται στο να αναδείξει τη σημασία που δίνει η Volvo στην αίσθηση ελέγχου και το πώς το brand συνδέεται με το ανθρώπινο στοιχείο.

 

Ας πάρουμε το σενάριο από την αρχή: το διαφημιστικό, γυρισμένο εξ ολοκλήρου με την τεχνική του μονοπλάνου από το διάσημο Σουηδό σκηνοθέτη Μάρκους Σέντερλουντ, ξεκινάει δείχνοντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα και το κάθισμα του συνοδηγού του αυτοκινήτου. Διακρίνουμε ένα βιβλίο, ένα καπέλο και ένα ζευγάρι παπούτσια, με την ανθρώπινη παρουσία έμμεσα να υποδηλώνεται αλλά να μην είναι ακόμα εμφανής. Ενώ η κάμερα συνεχίζει να κινείται, μας αποκαλύπτεται ότι πρόκειται για ένα λευκόXC60, που βρίσκεται σε μία σκοτεινή παραλία, με τον αέρα να φυσάει έντονα. Και ενώ μέχρι τώρα ακούγαμε το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου να παίζει έναν σουηδικό σταθμό, έρχεται η φωνή του εκφωνητή, που τονίζει πόσο σπάνιο είναι στις μέρες μας να αισθάνεσαι κάτι πραγματικά, με όλες σου τις αισθήσεις. Η λήψη ολοκληρώνεται με το πλαϊνό και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, πριν η κάμερα βουτήξει στο νερό και βγαίνοντας στην επιφάνεια συναντήσει μία μοναχική φιγούρα. Πρόκειται για μία γυναίκα surfer, που σε στάση ετοιμότητας πάνω στη σανίδα της περιμένει υπομονετικά στα ανοικτά, για το ιδανικό κύμα. Σε μία πρόσκαιρη στιγμή ηρεμίας βλέπουμε τη surfer να αφουγκράζεται τον άνεμο, τη θάλασσα ξαφνικά να φουσκώνει και ακριβώς τη στιγμή που η surfer «καβαλάει» το τέλειο κύμα που θα την βγάλει στην ακτή, το διαφημιστικό μάς προτρέπει να Αναζητήσουμε την Αίσθηση (Seek Feeling), πριν πέσει η τελευταία κάρτα του διαφημιστικού, με το μήνυμαThe Responsive XC60.

 

Ο Σουηδός σκηνοθέτης Μάρκους Σέντερλουντ, είναι πολύ γνωστός για το τρίλεπτο επικόvideo που έχει γυρίσει για τη McLaren, ενώ έχει συνεργαστεί και με άλλες μεγάλες πολυεθνικές όπως VodafoneAvis κλπ. Μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, καταφέρνει και συνδέει καλλιτεχνικά το ανθρώπινο με το υδάτινο στοιχείο και τονίζει την αξία της αίσθησης ελέγχου, είτε πρόκειται για αυτοκίνητο είτε για τη σανίδα του surf, σε ένα φιλμ που χαρακτηρίζεται από «επική ηρεμία». Αποδίδει περίτεχνα την ατμόσφαιρα της παραλίας και της ανταριασμένης θάλασσας, χρησιμοποιώντας στο έπακρο τόσο την αντίθεση ανάμεσα στη σκοτεινή εικόνα και το λευκό αυτοκίνητο όσο και τον ήχο του δυνατού άνεμου και του παφλασμού των κυμάτων.

 

Αν και η διαφήμιση αποπνέει μία γνήσια σουηδικότητα, εντούτοις δεν έχει γυριστεί στη Σκανδιναβία! Καθώς ο σκηνοθέτης αναζητούσε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες, δυνατό φεγγαρόφως και οπωσδήποτε παλίρροια, η ομάδα παραγωγής έψαξε για εναλλακτικές λύσεις ταξιδεύοντας σε πολλές χώρες. Τελικά επιλέχθηκε μία ακτή στο Durban της Νοτίου Αφρικής, καθώς κάλυπτε όλες τις απαιτήσεις: ιδανικό κυματισμό, αρκετό φως όταν το φεγγάρι ήταν ολόγιομο, ασφαλή νερά για ηθοποιό και συνεργείο και – το κυριότερο – μία αίσθηση περιβάλλοντος, μία αύρα που θυμίζει πολύ Σκανδιναβία. Η ιδανική για το ρόλο πρωταγωνίστρια βρέθηκε στο πρόσωπο της έμπειρης ντόπιας surfer Λιζέτ Φόρσαϊθ. Όχι μόνο είχε την τεχνική και την εμπειρία να υποστηρίξει το σενάριο αλλά διαθέτει και το αρχοντικό και συνάμα ήρεμο παρουσιαστικό που αναζητούσε για την ηρωίδα του ο σκηνοθέτης.

 

Η τηλεοπτική έκδοση του διαφημιστικού περιορίζεται στα 30” ενώ η πλήρης, μονόλεπτη, προβάλλεται στον κινηματογράφο, όπου τόσο η μεγάλη εικόνα όσο και ο επιβλητικός ήχος πραγματικά καθηλώνουν. Η πλήρης έκδοση είναι διαθέσιμη και στο youtube, στο σύνδεσμο:http://bit.ly/XC60TheSwell

 

Το video του Μάρκους Σέντερλουντ για τη McLaren είναι διαθέσιμο εδώ:

http://www.academyfilms.com/marcus-sderlund#mclaren-courage

 

Περισσότερες πληροφορίες για το σκηνοθέτη και το έργο του στο:

http://www.academyfilms.com/marcus-sderlund

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Citroën C4 Diesel με 13.840 ευρώ


Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του Citroën C4, αποτέλεσε τη βάση για μια εξαιρετική εμπορική πορεία που το καθιέρωσαν σαν ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της κατηγορίας. Οιγενναιόδωροι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, που εκτός των άλλων του εξασφάλισαν και τη μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές τουEURONCAP (5 αστέρια), αλλά και η ποιότητα είναι μερικά από τα στοιχεία που κέρδισαν το κοινό. Η ικανότητα του Citroën C4 να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις, χάρη στην άνεση που εξασφαλίζουν η ανάρτηση και η ηχομόνωση της καμπίνας, ενισχύθηκεαπό τους αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες HDi και e-HDi, οι οποίοι εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων στις διαδρομές στην πόλη και τον ανοικτό δρόμο. Τώρα με 13.840 ευρώ (η τιμή  περιλαμβάνει το όφελος απόσυρσης και Green Bonus), τοCitroën CDiesel συνδυάζει τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, με την πιο συμφέρουσα τιμή της αγοράς.    

Από ρεκόρ σε ρεκόρ η Volvo στην Ελλάδα - μερίδιο 2,6% το 2014

 

•      Η Volvo κατακτά μερίδιο αγοράς 2,6% στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2014

•      Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει σημειώσει ποτέ η μάρκα στην Ελλάδα

•      Τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για τη Volvo στην Ελλάδα, τόσο σε μερίδιο αγοράς όσο και σε απόλυτο αριθμό πωλήσεων

•      Τα Volvo V40 και V40 Cross Country πρώτα σε πωλήσεις στη δημοφιλή κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ

•      Το Volvo XC60 πρώτο για άλλη μια χρονιά σε πωλήσεις στην κατηγορία τωνpremium μεσαίων-μεγάλων SUV

•      Συνολικές ταξινομήσεις 1.832 νέων αυτοκινήτων Volvo στην Ελλάδα το 2014

•      Η άνοδος στην Ελλάδα βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τη γενικότερη άνοδο τηςVolvo διεθνώς, με τη μάρκα να καταγράφει ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων στην ιστορία της

 

Η Volvo βρίσκεται σε εντυπωσιακή τροχιά ανόδου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία συνεχίστηκε αμείωτη και το 2014! Τη χρονιά που μας πέρασε η σουηδική μάρκα αύξησε για άλλη μια φορά το μερίδιο αγοράς της. Το ποσοστό 2,6% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως!

 

Η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo προήλθε από τις συνολικές πωλήσεις 1.832αυτοκινήτων, έναντι 1.463 το 2013. Είναι χαρακτηριστικό της επιτυχίας της Volvo, ότι η αύξηση 25,2% που αντιπροσωπεύει αυτή η διαφορά είναι μεγαλύτερη από τον αυξητικό ρυθμό στον οποίο κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τη χρονιά που πέρασε. Μία αγορά η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έκλεισε στις 71.218 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση 21,3% σε σχέση με το 2013 (58.694 μονάδες).

 

Η εφετινή επίδοση έρχεται να προστεθεί στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της Volvo στη χώρα μας, την τελευταία τριετία. Από το 1,5% μερίδιο αγοράς το 2011, η Volvo πλέον έχει περάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα για τη μάρκα, όχι μόνο παρουσιάζοντας μία σταθεροποίηση πάνω από το 2,5%, (2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και στο 2,6% για το 2014), που είναι πολύ πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο της μάρκας, αλλά και με συνεχώς αυξητική τάση!

 

Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα και για τα επιμέρους μοντέλα της Volvo, με τα περισσότερα από αυτά να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους! Ειδικότερα, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Volvo έχουμε:

 

•       Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ, ταV40 και V40 Cross Country κυριάρχησαν. Κατέκτησαν την πρώτη θέση των πωλήσεων με 1.315 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με πέρυσι της τάξης του 55% (το αντίστοιχο νούμερο ταξινομήσεων το 2013 ήταν 847)! Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η πλειονότητα αυτών των ταξινομήσεων προήλθε από πωλήσεις λιανικής (713 έναντι 602 εταιρικών), κάτι που δείχνει έκδηλα την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στο συγκεκριμένο μοντέλο!

 

•         Το 2014 το Volvo XC60 κυριάρχησε στην Ελλάδα όχι μόνο ανάμεσα στα premium, αλλά συνολικά στην ευρύτερη κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV. Οι συνολικά 155ταξινομήσεις που σημείωσε, αντιπροσωπεύουν αύξηση 45% σε σχέση με τις 107 της περασμένης χρονιάς και του χάρισαν την πρώτη θέση στο σύνολο της κατηγορίας.

 

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούληςδιευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά που αφ’ ενός παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης και αφ’ ετέρου έχει μετατοπιστεί προς μικρότερα και χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, το να επιτυγχάνει μία premium μάρκα ρεκόρ μεριδίου αγοράς και μάλιστα για τέταρτο συνεχή χρόνο, σίγουρα αποτελεί μεγάλη επιτυχία. Για μας, ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η μάρκα μας παρουσίασε το 2014 άνοδο που ξεπέρασε την αντίστοιχη που σημείωσε η αγορά στο σύνολό της, κάτι που αποδεικνύει την συνεχώς αυξανόμενη εκτίμηση στη Volvoκαι τις αξίες που πρεσβεύει, από τους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας και τους ευχαριστούμε! Το 2015, με την άφιξη αρχικά του Νέου XC90και στη συνέχεια των Νέων S60 Cross Country και V60 Cross Country, σε συνδυασμό με τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, που χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης, θεωρούμε ότι θα είναι μία εξίσου επιτυχημένη χρονιά. Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και αυτό υπογραμμίζουν και τα πολύ καλά αποτελέσματα που σημείωσε η μάρκα διεθνώς!»

 

Πραγματικά, το 2014 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο! Η σουηδική μάρκα κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 465.866 αυτοκινήτων, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 8,9% σε σχέση με το 2013 και αποτελεί την καλύτερη επίδοση που έχει σημειώσει ποτέ! Σε αυτό συνετέλεσε η σημαντική άνοδος της Volvo στην ευρωπαϊκή αγορά. Χαρακτηριστικά, οι πωλήσεις σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο το 2014 παρουσίασαν αύξηση 25,5 και 18,3% αντίστοιχα ενώ και στη Σουηδία η αύξηση ήταν εντυπωσιακή, της τάξης του 17,4%. Στο σύνολό της, η ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε αύξηση 11,4% για τη Volvo, με πωλήσεις που έφτασαν τις 243.514 αυτοκίνητα. Ανάλογη ήταν η αύξηση και στην αγορά της Κίνας, όπου το ποσοστό ήταν +32,8% και τα πωληθέντα αυτοκίνητα 81.221.

 

Για το 2014, best-seller μοντέλο για τη Volvo παγκοσμίως αναδείχθηκε το XC60, με συνολικές πωλήσεις 136.993 αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, αυξημένες κατά 20,2% σε σχέση με αυτές του 2013. Ακολούθησαν τα V40 και V40 Cross Country με πωλήσεις110.528 αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 10,6% σε σχέση με το 2013.

 

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Νέες προσφορές και μοντέλα από την SEAT

Μειώσεις τιμών, νέες πλουσιότερες εκδόσεις και νέα μοντέλα

Την νέα της τιμολογιακή πολιτική για το ξεκίνημα του 2015 ανακοινώνει η SEAT Τεχνοκάρ με τον νέο ενδεικτικό τιμοκατάλογό της με ισχύ από 15/01/2015.

Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ασυναγώνιστες προσφορές για όλα τα μοντέλα της Μάρκας που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την ανταγωνιστικότητα  τους στην αγορά, καθώς και την έναρξη διάθεσης για την Ελλάδα νέων μοντέλων και εκδόσεων.

Ενδεικτικά:
- Όλες οι εκδόσεις του Mii προσφέρονται με όφελος 500€, με την αρχική έκδοση του μοντέλου να ξεκινάει πλέον από €7.821 συμπεριλαμβανομένου του οφέλους προσφοράς και απόσυρσης.

- Οι τιμές για την γκάμα του Ibiza βελτιώνονται περαιτέρω, με το όφελος προσφοράς να φτάνει έως και €2.440 με ιδιαίτερα βελτιωμένη την ανταγωνιστικότητα των εκδόσεων Style, FR & Plus, ενώ ιδιαίτερα ελκυστική είναι πλέον η τοποθέτηση του 1.6 ΤDI 90hp Style με την τιμή να διαμορφώνεται μόλις στις €13.156 (SC) με όφελος προσφοράς και απόσυρσης.  
 
- Όλες οι  εκδόσεις του Leon προσφέρονται πλέον με έκπτωση €900, ενώ οι εκδόσεις Elegance βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την ανταγωνιστικότητά τους με το πακέτο Elegance που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16”, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης και χειριστήρια στο τιμόνι, να χρεώνεται μόνο 300€ επιπλέον.

- Οι τιμές με προσφορά για όλα τα Toledo βελτιώνονται περαιτέρω με την προσφερόμενη έκπτωση να φτάνει έως και €1.890 και τις τιμές να ξεκινούν πλέον μόλις από  €12.740 με όφελος προσφοράς και απόσυρσης.



Παράλληλα στο νέο τιμοκατάλογο περιέχονται και οι παρακάτω νέες εκδόσεις και μοντέλα:

Mii I-TECH
Νέα ειδική έκδοση βασισμένη στις εκδόσεις Style, με επιπλέον  μοναδικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που περιλαμβάνει SEAT Portable System με navigation, Bluetooth και trip computer, ζάντες αλουμινίου 14΄΄ σε χρώμα τιτανίου, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων καθώς και αναβαθμισμένο εσωτερικό με πολλές στυλιστικές λεπτομέρειες.
Το κόστος του επιπρόσθετου πακέτου για τον πελάτη είναι μόλις 670€ προσφέροντας όφελος μεγαλύτερο του 30%.

Mii Auto Start/Stop
Όλες οι αυτόματες εκδόσεις διατίθενται πλέον και με σύστημα Start/Stop με τις  εκπομπές CO2 να διαμορφώνονται κάτω από 100gr/km και να μην επιβαρύνονται έτσι με τέλη κυκλοφορίας.

Leon X-PERIENCE
Τέλος, ξεκινά η διάθεση στην Ελληνική αγορά του πρώτου crossover της SEAT, του νέου Leon X-Perience. Το πιο όμορφο estate αυτοκίνητο στην κατηγορία, έρχεται τώρα έτοιμο να κατακτήσει νέες διαδρομές. Το νέο SEAT Leon X-PERIENCE με μόνιμη τετρακίνηση και εξοπλισμό “εκτός δρόμου”, προσφέρει οδηγική απόλαυση σε όποια διαδρομή κι αν επιλέξετε και συνδυάζει δυναμική σχεδίαση με κορυφαία τεχνολογία καθώς και βέλτιστη χρηστικότητα με εκπληκτική ευελιξία. Προσφέρεται με ισχυρούς και αποτελεσματικούς TDI και TSI κινητήρες με απόδοση από 110 έως 184 PS, τελευταίας γενιάς σύστημα 4Drive και πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

H Mitsubishi επεκτείνει την Εγγύηση Κατασκευαστή σε 5 χρόνια στην Ευρώπη

Εδώ και σαράντα χρόνια, οι Ευρωπαίοι πελάτες αναγνωρίζουν την αξιοπιστία των οχημάτων της Mitsubishi Motors όπως επιβεβαιώνουν τα 2,6 εκατομμύρια** Pajero, Lancer, Colt, Galant, L200, Outlander, κλπ,… που κυκλοφορούν καθημερινά στην περιοχή*.

 

Προερχόμενη από μία εκατονταετή παράδοση κορυφαίας μηχανολογίας της Mitsubishi, αυτή η αξιοπιστία έχει μετατραπεί σε σημαντικό παράγοντα αγοράς για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες. Βασισμένη στην τεχνογνωσία και το κύρος της μάρκας, η Mitsubishi Motors αποφάσισε να επεκτείνει την Εργοστασιακή Εγγύηση στην Ευρώπη από 3 χρόνια που είναι σήμερα σε 5 χρόνια – το όριο των 100.000 km παραμένει ίδιο.

 

Με ισχύ από 1η Ιανουαρίου, 2015, αυτή η εγγύηση θα καλύψει το 99% της υπάρχουσας γκάμας που διατίθεται στην Ευρώπη*, συμπεριλαμβανομένου του Outlander PHEV του οποίου η μπαταρία του συστήματος κίνησης και τα εξαρτήματα EV ήδη καλύπτονταν για 5 χρόνια.

 

Οι νέοι όροι εγγύησης θα ισχύσουν για τα οχήματα Mitsubishi που θα ταξινομούνται ως καινούργια από 1η Ιανουαρίου, 2015.

***

*Εξαιρουμένης Ρωσίας και Ουκρανίας

** Οχήματα σε Κυκλοφορία - FY 2014 (Εξαιρουμένης Ρωσίας και Ουκρανίας)

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ξεκίνησε η Καμπάνια για το Νέο Opel Corsa! ‘OH’ Ναι!

Η καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο Opel Corsa αποτυπώνει λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το “OH!” μία έκφραση πασίγνωστη ανά τον κόσμο. Υπό τη διεύθυνση του André Kemper, δημιουργήθηκε μία ενιαία καμπάνια με την κορυφαία διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends της Opel. Τα διαφημιστικά μηνύματα θα επικοινωνηθούν μέσα από την τηλεόραση, την έντυπη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης καθώς και τα  καταστήματα των διανομέων. «Η καμπάνια του νέου Corsa προσθέτει ένα νέο κεφάλαιο στο κίνημά μας με το σλόγκαν ‘Άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου’» δήλωσε η Tina Müller, CMO Opel Group. «Το νέο Corsa αποδεικνύει πως μπορείς να δεις ένα μικρό αυτοκίνητο με άλλη ματιά».
Το νέο Opel Corsa αιφνιδιάζει σαν ένα μικρό αυτοκίνητο με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για premium τεχνολογίες όπως park assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος), collision alert (προειδοποίηση σύγκρουσης) ή lane departure warning (προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), σύστημα Intellilink για άριστη συνδεσιμότητα, νέους αποδοτικούς κινητήρες ή συναισθηματική σχεδίαση – η αντίδραση στο νέο Corsa θα είναι πάντα ίδια: “OH!”. Η διαφήμιση για το bestseller της μάρκας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε 30 αγορές μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα από τα τέλη Δεκεμβρίου με το σλόγκαν «Το νέο Corsa. The new OH!»
Η προκαταρκτική φάση στόχο έχει να εξάψει το ενδιαφέρον για το νέο Corsa, ενώ η φάση λανσαρίσματος παρουσιάζει επακριβώς τις εκπλήξεις που κρύβει το Corsa. Πέντε διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά διάρκειας 30 δευτερολέπτων που θα προβάλλονται σε κανάλια ευρείας τηλεοπτικής κάλυψης με τους πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp και το νέο Opel Corsa αναμένεται να αιφνιδιάσουν το  κοινό. Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, νέο μέλος στην ομάδα, χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού. Εκτός Γερμανίας, η Claudia Schiffer είναι και πάλι πρέσβειρα της Opel και του νέου Corsa.
Επιπλέον των παραδοσιακών καναλιών επικοινωνίας, και οι δύο φάσεις περιλαμβάνουν μία εκτενή παρουσία στο διαδίκτυο, για την οποία η Scholz & Friends δημιούργησε αποκλειστικά ιστοσελίδες σε κάθε χώρα ‘TheNewOH.xx’ (σύντομα διαθέσιμο και στην Ελλάδα). Το site περιγράφει τα χαρακτηριστικά του νέου Corsa και τους δίνει πνοή ζωής. Οι συναρπαστικές παραγωγές μπορεί να είναι από διαδραστικά κινούμενα σχέδια μέχρι εξατομικευμένα βιντεομηνύματα. Με αυτό τον τρόπο ψυχαγωγικό και σχετικό περιεχόμενο θα διατίθεται μέσω των βασικών καναλιών που χρησιμοποιεί το  νεανικό κοινό και το οποίο δύσκολα προσεγγίζεται με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας.
«Το νέο Corsa είναι μία νέα έκπληξη από την Opel. Κατακτά όσους το οδηγούν, αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης τους στην πορεία» σχολίασε ο André Kemper, Διευθύνων Σύμβουλος της André GmbH. «Το μάρκετινγκ της Opel έχει επίσης αλλάξει την online προσέγγισή του. Χρησιμοποιούμε συνεχώς τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου για την καμπάνια ‘OH!’. Αυτό μας επιτρέπει να επικοινωνούμε εκπληκτικές πληροφορίες με εξαιρετικό τρόπο και να χρησιμοποιούμε νέα μέσα για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για τη μάρκα,» δήλωσε ο Percy Smend, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Scholz & Friends Group.
Η Opel δημιούργησε την καμπάνια σε στενή συνεργασία με κορυφαία ονόματα του χώρου της διαφήμισης. Ο André Kemper ήταν υπεύθυνος για την ιδέα και την υλοποίηση σε τηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Τη διαχείριση του Project, την ψηφιακή παραγωγή και το λανσάρισμά του σε πάνω από 30 Ευρωπαϊκές αγορές ανέλαβε η Scholz & Friends. Η Carat ήταν υπεύθυνη του προγραμματισμού μέσων (media planning) και η MRM της διαδικτυακής υλοποίησης. Οι δραστηριότητες των Social media από τις Knallgrau και kpunktnull ολοκληρώνουν την καμπάνια “OH!”.
Πελάτης: Adam Opel AG
Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Tina Müller
Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: Tobias Gubitz
Διευθυντής Παγκόσμιων Μέσων & Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Björn Osterndorff
Επικεφαλής Διαχείρισης Μάρκας: Tamás Bátor
Βοηθός Brand Manager Small / Mini: Katrin Hinz
Project Leader Προγραμματισμού Μέσων: Britta Weiser
Πρακτορείο: ANDRÉ
Διευθύνων Σύμβουλος: André Kemper
Δημιουργικό: Marcell Francke, Tim Belser, Erik Heitmann
Σύμβουλοι: Silke Schmitz, Amelie Harich
Πρακτορείο: Scholz & Friends Hamburg
Μέλος Εκτελεστικού Συμβουλίου: Percy Smend
Διευθύνων Σύμβουλος Δημιουργικού: Wolf Heumann
Διευθύνων Σύμβουλος: Christian Ringel
Δημιουργικό: Willy Kaussen, Oliver Grandt, Christian Fritsche, Dirk Ollmann, Yun-Jung Hwang, Beatriz Carosini, Frauke Müller, Julijus Rebic, Moritz Hettwer, Holger Kohl
Σύμβουλοι: Maurits Van der Vegt, Meike Bösche-Scheuing, Jennifer Becker, Marc Prochnow
Στρατηγική: Steve Plesker
FFF: Mark Rota
Παραγωγή: Katja Czok
Art Buying: Kerstin Mende
Εξέλιξη: MRM // McCann
Social Media: Knallgrau, kpunktnull
Μέσα: Carat
Φωτογράφος: Olaf Hauschulz